[column size=”2-3″ style=”0″ last=”0″]

Bij het geven van tandheelkundige zorg willen we zoveel mogelijk rekening houden met uw wensen en verwachtingen. Daarom horen we via dit patiënttevredenheidsonderzoek graag wat u vindt van de zorgverlening in onze praktijk.

[/column]

[column size=”1-3″ style=”0″ last=”1″]
[/column]

[column size=”1-3″ style=”0″ last=”0″]

Heeft u 10 minuten?

Het invullen van dit patiënttevredenheidsonderzoekformulier kost u ongeveer tien minuten. U hoeft uw naam niet op te geven, het onderzoek is anoniem. U kunt het patiënttevredenheidsonderzoek snel en eenvoudig via deze site beantwoorden en versturen. Wij stellen uw medewerking zeer op prijs en danken u hiervoor bij voorbaat!
Bron: NMT Patiëntenenquête

[/column]

[column size=”1-3″ style=”0″ last=”0″]

Instructie

Hierna komen in acht aparte blokken allerlei verschillende zaken aan de orde waarmee u als patiënt in onze praktijk te maken heeft. We vragen u om bij elk van die zaken aan te geven hoe goed of slecht uw persoonlijke ervaring hiermee is.

[/column]

[column size=”1-3″ style=”0″ last=”1″]

Betekenis cijfers

U kunt dit doen door het selecteren van een cijfer. De betekenis van de cijfers is als volgt:
  1. slecht
  2. matig
  3. neutraal
  4. goed
  5. zeer goed
Indien u het niet weet of u heeft de situatie heeft meegemaakt dan kunt u de vraag met neutraal beantwoorden.

[/column]

[divider]

Patiënttevredenheidsonderzoek

 

[callout bg=”#99cc66″ color=”#ffffff”]

    1. De bereikbaarheid van Tandartspraktijk R. van Eck

    1a. De bereikbaarheid met openbaar vervoer

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    1b. De bereikbaarheid met eigen vervoer

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    1c. De toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    1d. De dagelijkse openingstijden

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    1e. De telefonische bereikbaarheid tijdens de dagelijkse openingstijden

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    1f. De telefonische bereikbaarheid buiten de dagelijkse openingstijden

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    1g. De opvang voor spoedgevallen tijdens avonden en weekenden

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    2. Het maken van afspraken

    2a. De manier waarop u aan de telefoon te woord wordt gestaan

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    2b. De manier waarop u aan de balie te woord wordt gestaan

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    2c. De mogelijkheid om te kiezen voor een bepaalde afspraakdatum

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    2d. De mogelijkheid om te kiezen voor een bepaald afspraaktijdstip

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    2e. De termijn waarop u terecht kunt voor een controle

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    2f. De termijn waarop u terecht kunt voor een behandeling

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    2g. De wachttijd bij een bezoek voor een controle of behandeling

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    2h. De manier waarop problemen rond een afspraak worden opgelost

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    3. De wachtruimte

    3a. De grootte

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    3b. De netheid

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    3c. Het aantal stoelen / banken

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    3d. Het comfort van de stoelen / banken

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    3e. De lectuur

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    3f. Het speelmateriaal voor kinderen

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    3g. De isolatie tegen storende geluiden uit de behandelruimte

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    4. De behandelruimte

    4a. De netheid

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    4b. De hygiëne

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    4c. De privacy

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    4d. Het comfort van de behandelstoel

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    4e.De achtergrondmuziek

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    4f. De aanwezige behandelapparatuur

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    4g. De werksfeer tussen tandarts en medewerker(s)

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    4h. De samenwerking tussen tandarts en medewerker(s)

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    5. De behandeling door de tandarts

    5a. De vakkundigheid

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    5b. De hygiëne

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    5c. De tijd die wordt uitgetrokken om vragen te beantwoorden

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    5d. De gelegenheid tot overleg over een behandeling

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    5e.De persoonlijke aandacht voor u tijdens de behandeling

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    5f. Het rekening houden met uw eventuele angst voor een behandeling

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    5g. De tijd die wordt uitgetrokken voor de behandeling

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    5h. De zorg om een tand of kies zo lang mogelijk te behouden

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    5i. Het resultaat van de behandeling

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    5j. De manier van omgaan met kinderen

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    6. De informatie die u krijgt van de tandarts

    6a. De toestand van uw gebit

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    6b. De juiste verzorging van uw gebit

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    6c. De verschillende behandelmogelijkheden

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    6d. De reden(en) waarom een bepaalde behandeling voor u de beste is

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    6e.De mogelijkheid van een ‘second opinion’ bij een andere tandarts

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    6f. De kosten van een behandeling / behandelplan

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    6g. De vergoedingsmogelijkheden van behandelingen door uw zorgverzekeraar

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    6h. Wat er bij een behandeling precies gebeurt

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    6i. Het resultaat dat u mag verwachten van een behandeling

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    6j. Eventuele vervelende gevolgen van een behandeling (bv. pijn, ongemak)

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    7. Rekeningen en betalingen

    7a. De omschrijving van de behandeling waarvoor u moet betalen

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    7b. De specificatie van de kosten van de behandeling

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    7c. De duidelijkheid over de manier waarop u kunt betalen

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    7d. De manier waarop problemen rond een rekening / betaling worden opgelost

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    8. Algemeen eindoordeel over de praktijk

    8a. De klantvriendelijkheid van de zorgverlener(s) en de medewerker(s)

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    8b.De tandheelkundige behandeling door de zorgverlener(s)

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    8c. De manier waarop de praktijk is georganiseerd

    Zeer goedGoedNeutraalMatigSlecht

    8d. Zijn er in de praktijk dingen die naar uw mening beter zouden kunnen en zo ja, wilt u kort aangeven welke dat zijn en hoe we ze kunnen verbeteren?

    Uw naam (niet verplicht)

    Uw email (niet verplicht)

    [/callout]