Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Doe dan uw mond open! Vraag ons om een verhelderend gesprek.
De tandarts kan dan nog eens uitleggen waarom hij iets op een bepaalde manier deed. We kunnen dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing, vrijwel altijd komen we er samen wel uit.
Informatiepunt en klachtenregeling
Komen we er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door één onze beroepsorganisaties, de NMT.
Het TIP is uitsluitend telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 12:00 uur. Op dinsdag en donderdag kunt u ook bellen tussen 14.00 en 16.00 uur. Het telefoonnummer is 0900 2025012 (25 eurocent per minuut).
ANT-klachtenregeling
Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de ANT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak. Ga naar de website van ANT (Associatie Nederlandse Tandartsen)